Friday, August 31, 2012

Cine stie?

Cine stie sa imparta si cu altii....ca uite asa se face treaba ...cica....io nu am prea avut pe cine sa intreb si am luat-o si io asa cum am crezut ca e mai bine( pentru mine)...de o vreme incoa aproape toti din jurul meu s-au apucat de facut copii-avem :2 bucati fete(2 luni) si mai e pe vine 1 bucata baiat prin octombrie.....wow este prilej de bucurie!!sa mai bem o sticla cu vin rosu!!cred ca atunci cand toata lumea are macar un copil,se intampla ceva ciudat-pe nimeni nu mai deranjaza un tipat,un planset sau chiar o voma!
Ce este mai grav la mine ,este ce se intampla cu nebunia din creierul meu inainte de menstruatie!!Dupa ce am implinit 30 de primaveri-( si am elminat toti hormonii legati de sarcina sau de dupa sarcina) -am devenit o persoana de nerecunoscut-adika?!: vreau sa tip la oricine,vreau sa iau pe cineva la bataie si nu am chef sa ascult nici o poveste de la nimeni!si am nervi!!!nervi nervi!!De ce?! uite ca nu stiu dar tare as vrea....

No comments:

Post a Comment