Saturday, April 16, 2011

1 an a trecut....17 more to go!

Sambata 9 aprile a fost acum o saptamana si atat mi-a trebuit sa imi revin!!Ghe a facut 1 an!!La multi ani!oameni la party -check -taiat motz -check-mancat  tort -check.....baut-un pic de check!!nu stiu de ce dar atunci cand se intampla ceva la noi acasa eu sunt un paket de nervi--fie ca este ziua mea,a sotului mai nou a baiatului sau ziua unuia dintre catei sau a unei pisici ,eu trebuie sa ma agit de la tare la foarte tare.....pentru Sambata nu am planuit nicidecum sa avem casa plina!Sotul meu este cel mai bine dintre toti--bea juma de sticla de bere ,manaca primul din aperitive si face glume cu lumea iar cand este timpul de facut gratar el se aseaza comod pe banca de langa dispozitiv si il incurajeaza pe cel care tine in mana o furculita:"wow ce te mai pricepi !!ia uite vezi ca e focul cam tare!"Eu sunt wired!!CE!!?? nu e paine ,nu e bere?! unde este osul catelului !trebuie servetel?!dar unde este baiatul?si tot asa nu stiu de ce?!....nu am putut sa beau decat 2 beri si sa fumez 3 tigari!!Seara dupa ce totul a fost pus la loc am stat cu sotul meu(cu care m-am casatorit din dragoste)afara pe deck in jurul focului si am baut o cana de cafea si am fumat o tigara si am facut rezumatul anului!Toate peste toate am facut bine!

No comments:

Post a Comment