Wednesday, April 6, 2011

Vreme trece ,vreme vine...toate's vechi si 9's toate...

imi place mie cum suna asa Glossa(jur ca nu m-am uitat pe google decat cum se chema poezia --ca oricum versurile astea le-am mancat pe paine in liceu impreuna cu toate celelalte din cartea de romana si nu numai Eminescu--asa vroia profa noastra sa le invatam:))de fapt in rest ce sa invatam daca noi chilueam la toate orele mai putin la romana ca ne era frica de Honcica:))si cand intram in clasa ne verificam una pe alta sa fim "decente": nu rujate ,nu frezate si nu cu fuste scurte)....asa am facut o mica mare paranteza....sa revenim la oile noastre....Baiatul meu face un an Sambata(sau 12 luni cum zice lumea aici)!Sa ne traiasca!Vroiam sa comentez un pic despre petrecerile de copii.....am fost acum o saptamana la ziua fratelui finului meu care a implinit 5 ani.....si am fost rupta....dar nu rupta asa ca si cand am dat o betzie crunta!! mai rau!!cum asa? pai uite asa 3 copii la 5 ani si 4 copii cu varste intre 5 luni si 15 luni sunt mai mult decat o sticla de orice ......aia mai mari alergau si chiraiau iar aia mai mici misunau......wow...si ce este mai alarmant este ca eu eram singura care ma agitam(cred ca de aia am obosit asa) restul de mame si tati erau foarte laid back..pai cum frate??tu nu mai vezi?nu mai auzi??am incercat toate metodele sa nu ma uit si sa ii zoom out(asta functiona cand aveam 20 de ani si faceam baby sitting)dar nici un rezultat!!Toti cei care mi-au zis : "aaa uite ce repede a trecut timpul ,vezi?!nu crezi ca ar fi dragut sa ii mai faci un fratior sau o surioara?!"tot oamenii astia de bine imi zic:"trebuie sa ii faci un party pentru ca a implinit un an!!Let me think about it...hmmmm NOOOOO....la fel ca si primul Craciun--o groaza de hartie de cadou este mai mult decat de ajuns si atunci cand o sa se uite la poze impreuna cu gagika lui o sa zica : "aaa vezi cate cadouri mi-au luat ai mei !!!"Desigur ca vom avea tort si bautura si ceva mancare!De obicei sunt foarte directa si asa am fost si de data asta: Cei care aveti copii va rog sa ii lasati acasa !Ce? Nu puteti?!Aaaaa atunci e ok lasa ....nu trebuie sa veniti !!

No comments:

Post a Comment