Friday, April 1, 2011

nu-i asa ca nu-i asa?!

in afara faptului ca nu imi place sa fiu pacalita de ziua pacalitilor(La multi ani Florin!)am mai avut si un final de seara/noapte ca in filme!Sa incepem cu inceputul:Este dimineata lui 1 aprilie 2011 dau mic dejun la copilul meu si suna telefonul -este vecinul meu de peste gradina(el nu vrbeste romaneste dar io scriu aici asa):Salut esti acasa?Eu:Da sunt ....de ce?El: Cateii tai sunt acasa?Eu:Nu, sunt afara ...de ce?El: pai ai poarta din spate larg deskisa.........Hello hellooo....am fugit ce sa mai--copilul era montat in high chair(scaunel de masa mai inalt daca va intrebati unde ce si cum)!!ma uit ca vaca la poarta 9 si vad ca este foarte inkisa si dau sa pun telefonul la ureke si aud un ras hahahahahahaha uuuuhhh I GOT U!!hihii adika m-a spart mama nene ce nervi mi-am facut !!!nu vreau sa fiu pacalita de 1 aprilie...destul sunt maritata,lucrez(cateodata) si am copil!
A trecut ziua asa frumos pentru ca azi a venit Tanti Maria(hai sa ii zicem Logorica mai bine) si eu m-am relaxat pana la ora 7 cand am revenit in locurile cele mai cunoscute mie!"De la ce ora doarme Ghe?''Logorica: pai sa fie de pe la vreo 4 si ceva....Io: pai bre si crezi ca mai doarme la noapte daca se scoala la 7(seara)tot io: de obicei da.....si tot io acum cand scriu la ora 12.10 tot noaptea 1 spre 2 aprilie NU PREA MAI DOARME!!! Eu il pun in patut el sta 12- secunde dupa care se ridica si urla!!!AAHHH ii zic vreo 2 da' nu intelege!!Ziiiiii cu vorbe ii strig iar si nimik!!Nu stiu ce este?!!Nu strig prea tare si prea mult ca nu vreau sechele --tratamentul la psihopupu este scump si io nu vreau la batranete sa imi keltui pensia decat pe BINGO si tigari!Sotul meu zice ca il doare capul,are frisoane ,ii e sete si foame in acelasi timp si ca el nu stie ce sa faca!!?!....ma  ascund in ramurele !Noapte buna!

No comments:

Post a Comment