Sunday, March 27, 2011

Fashion file

Am o groaza de zis dar sunt lenesa la scris:( dar la vorbit nu ma intrece nimeni-Rogers imi multumeste lunar!
In grupul nostru de prieteni nu prea sunt copii(max3al meu,finul meu si fratele lui)-asta e bine si nu e bine-De exemplu al meu este cel mai rasfatat acum-trece din mana in mana si aproape nimeni nu se plictiseste de el!Nici chiar eu.Nu este bine pentru ca vreau nu vreau eu sunt "mommy"!Nu ma supar nicodata la glume din astea pentru ca stiu ca vor fi de ajutor in cativa ani cand toti prietenii vor avea copii!Been there done that!!Eu nu sunt genul care iti zice mereu :Mah ar cam fi timpul sa faceti copil ! sau :Uite ce dragutz este ...awww trebuie sa faci si tu copil!Astea sunt lucruri pe care le cer parintii prietenilor mei.Eu am scapat!Intr-un fel trebuie sa iti aranjezi viata si copilul din ea ca sa iti fie usor!Eu incerc sa fac toate chestiile pe care le faceam inainte de Ghe si mi-am pastrat aceeasi prieteni tocmai pentru ca nu am vrut sa ma transform intr-o "mama" si atat.Nu este nimic gresit sa iti alinti copilul,sa vorbesti de el si sa mergi la grupuri gen "mamina" dar pe bune acum mai lasa-ma nene!!!Cateodata imi e dor pur si simplu sa imi iau geanta si sa plec fara sa ma gandesc si fara copil!O mai fac din cand in cand(luni ,miercuri si vineri)Cred ca mai am de asteptat inca 17 ani fara 2 saptamani!Ghe face un an pe 9 aprilie!Nu pot sa zic ca este mai usor pentru ca as minti si nici nu vreau sa ma plang prea mult ......Cred ca acum m-au ajuns din urma vorbele mamei mele(sunt nostalgica)"o sa vezi cum o sa fie cand ai copilul tau!"Ce lucruri nu imi mai plac: trebuie sa spal biberoane(cel mai greu este sa speli tetina),trebuie sa fac de mancare,trebuie sa schimb pampers(daca eram pe vreme lu' mama si trebuia sa spal carpe pline de kkt nu as fi facut copil atunci--poate as fi inventat eu pampers)trebuie sa ma joc intr-un fel cu el si trebuie sa am RABDARE!Ce lucruri imi plac: pantofi,genti,parfumuri,tzoale,tigari,cafea,distractii si bautura!!!As fi o poarca sa nu recunosc :Dumnezeu ne iubeste si suntem sanatosi si avem de toate asa ca nu trebuie sa ma plang de nimik!Sunt totusi bucuroasa ca timpul trece foarte repede si in curand voi fi pe prispa casei mele cu fata la ocean si cu bere rece in mana si voi incerca sa imi aduc aminte de perioada asta in timp ce voi reciti blogul asta si ma voi uita la poze cu nepoti si prieteni cu nepotii lor!HAHAHA si cand m-am trezit era dimineata si aveam ghiocei in palma si trebuia sa fac un biberon cu lapte!

No comments:

Post a Comment