Saturday, March 19, 2011

De cand si pana cand si .....relatii dintre femei si barbati!!

nu prea conteaza.....te doare capul ,te doare burta ,esti mai sensibiloasa esti mai obosita .....dar tu poti si daca nu poti tot TREBUIE!!E vorba de femeie in general!Nu ma gandesc ca ar trebui sa ne vedem cumva victime dar pe bune barbatii nu apreciaza chiar cum trebuie tot ce facem noi femeile--Exemplu: EU muncesc, EU fac piata,EU spal si EU(impreuna cu tanti Maria--tanti Silvia a plecat)avem grija de plod si alte treburi mici pe care nu le mentionez aici(tarif redus pentru ca acum e sotul meu) asa....si dupa toate astea EL zice aa ce bine de tine: stai acasa cu bebe ,ai o munca placuta ,ar fi mai bine daca ai gati mai des si nu mai avem lapte!!!WTF!!!Stiu ca sunt fetele care zic aaa tu l-ai invatat asa.....hmmm stai asa ca nu-i asa--fac o paranteza (nu ma plang -la fel ca si pimul meu sot si al2 lea ma trateaza la fel de bine--adika ma mangaie cand  vrea ceva si imi da bani cand vrea ceva :)) ok sunt diferite cazuri: sa zicem ca doar tu muncesti si el sta acasa si freaca duda  sau sa zicem ca el munceste si face muuuulti bani si tu stai acasa si faci gimnastica sau ai o aventura sau mai este cazul urmator amandoi munciti din greu si faceti bani si nu mai aveti timp de alte kestii ,......oricum o dai si oricum o intorci barbatii au nevoie de femei!!
Mie nu-mi plac florile--adika prefer sa-mi dai 20de lei decat un buchet de trandafiri-nu imi place sa mi se faca masaj prefer sa imi dai 40 de lei si nu ma supar chiar delok vineri seara cand el merge la fotbal-prefer 20 de lei!Probabil ca eu sunt un pic nebuna: eu cred in happily ever after--adika o relatie oricat de veke este trebuie sa fie una k lumea--sa ai fun ,sa razi(sunt constienta ca nu poti sa faci asta mereu),sa ai sex bun(cel mai bun sex pe care poti sa il ai cu omul care iti este alaturi deja de 7 ani) si sa te simti bine cu el mereu(cat de bine poti dupa 7 ani sau 70 de ani)Cred ca pentru barbati cel mai bine este sa aiba o nevasta care sa fie si mama buna( a copilului lui) o prietena buna si o amanta buna si nu ma refer la 4 femei diferite  sau...."Pentru mine viata mea este copilul meu...pentru el traiesc si pentru el fac totul" asta ar zice o mama adevarata in timp ce prietena lui il mangaie pe coapse si il roaga sa termine aventura cu amanta pentru ca tocmai a sunat nevasta!
Am fost un pic suparata asta pentru ca sotul meu se plangea ca munca este grea!!No shit?!!!

No comments:

Post a Comment