Monday, March 21, 2011

Same s@#% intr-o alta zi!!

E luni dimineata..ploua.....ploua babele se ouaaaa....mama nene si vara nu mai vine !Pana si vecinul meu canadian canadian zicea ca e pregatit pentru vara...mda..io vroiam sa povestesc despre Sambata!
Am fost la club(nu este vorba de clubul mamelor sau de clubul de sah).....unul adevarat chiar in oras!wow!!Spre deosebire de acum o luna cand am fost si am baut mult prea mult si mult prea repede si nu am apucat sa vad nimik altceva decat baia unisex:)) de data asta m-am simitit excelent(am baut si acum dar cu masura--asa mi-a zis sotul meu!!)si la sfarsit chiar m-a felicitat si mi-a oferit o felie de pizza!O singura treaba am facut-o gresit-am purtat pantofi noi si inalti(mereu--it's a must cand ai 150cm) si nu imi mai simt degetele mici de la nici un picior!!Sotul meu se lasa greu convins cand e vorba de orice distractie deh este cu mult mai in varsta decat mine(eu am 32 si el are 35) dar si el s-a simtit la fel de bine(da nu vrea sa recunoasca(a 2 a zi dim la cafea imi zicea ca pe el il termina asemenea iesiri si ca ii trebuie inca 2 zile sa isi revina)Pentru el un weekend perfect ar fi ceva cafea,ceva meciuri de fotbal,ceva nani si poate un film!!Aolo Tzuki esti batran!! pentru mine in schimb nu e chiar asa de rau--as putea sa fac asta de 4 ori pe luna(asta e ca mersul pe bicicleta -nu-l uiti niciodata si in prima zi te dor muschii dar apoi esti bine)Vroiam sa povestesc un pic despre media de varsta din club si despre activitatile tinerilor din ziua/noaptea de azi!Media de varsta cred ca este de 21 1/2 sau hai sa fiu mai generoasa 22!!Hai sa o punem asa--o camera la motel este destul de scumpa asa ca varianta club este mai buna!!Nu vorbesc din punct de vedere al unei mame(ce sunt si baiatul meu nu are ce cauta acolo sau in oricare alt club pana la varsta de 40 de ani)ci al unei femei normale(zic io)Ati auzit de termenul dry-humping?aici este exagerat--vorba lu' Pussy am vazut la kiloti de m-am saturat pe viata---si fetele vin in toate formele -grase ,slabe,inalte si scunde cuprinse intre masurile 0 si xxxxl (fusta mini este un accesoriu nelipsit)si pe bune ca nu am uitat cum este sa ai 20 de ani(ca doar asta a fost acum 2 ani) dar nu inteleg ce este??!!sau poate ma prefac---si inca o chestie --fetele cele mai grase au parte de baieti slabi si aratosi !!!??(nu am nimik cu fetele grase dar mare pacat de ele si nu vreau sa zic saracele-exclud persoanele bolnave cu glanda(saracele)-))m-am bucurat ca am putut sa si fumez dar nu sa si beau in acelasi timp!Asta este o treaba grosolana!!Atunci cand am venit eu aici in Toronto puteai sa fumezi si sa bei oriunde (nu chiar ca in Romania unde puteai sa o faci si la spital)Sper ca baiatul nostru sa mosteneasca ceva lucruri si de la mine!!fizic e prea tarziu dar lucram la felul lui de a fi!Bine acum nu mi-as dori sa semene chiar asa de bine cu mine la asta dar macar sa fie iubitor mare de animale si sa nu se combine cu indianca ,negresa sau baiat!!(nu am nimik cu toate 3 categoriile dar e mai bine daca nu o face)!!Stiu ca vor sari in sus cateva mame libertine care nu vor sa fie in calea fericirii copiilor lor !!dar pe bune io nu vreau la nunta lui tema Bolywood sau Bronx sau io mai stiu ce Elton John?!Asta sunt doar io si sunt destul de libertina--il las pe copil sa deschida toate dulapurile din bucatarie(fara sa traga ceva afara din ele)!!

No comments:

Post a Comment