Tuesday, March 15, 2011

Cam asa.....

http://www.youtube.com/watch?v=rJs-6LWX79Y&feature=related
mda in timp ce melodia curge asa si amintirile vin una dupa alta--am16 ani m-am indragostit....ahhh sa ma cac in el de liceu ...lasa ma fac io mare si nu mai trebuie sa merg la scoala.....aaaahh de abia astept sa am servici---ce naiba e asta sa vina mama cu mine sa imi iau pantofi!:(( nu se mai poate draga jurnalule!!.......22 de ani si degeaba ca dragostea este oarba:(((mai vreau o sticla cu vin si 2 pakete de Viceroy rosu!!nu pot sa cred ca trebuie sa imi iau servici:(("mama te rog poti sa ma imprumuti si pe mine cu un pui si un kil de cartofi??:)))nici nu am facut bine 30 si uite ca am deja 32 si de aici incolo?!!Dumnezeu cu mila!
Vroiam sa scriu despre altceva astazi dar lasa ca o scriu data viitoare pentru ca azi sunt romantica si am cazut in butoiul cu melancolie blegoasa:(

No comments:

Post a Comment