Wednesday, March 9, 2011

Back to reality:(

Nici macar nu o sa incerc sa povestesc despre vacanta dar vreau sa va zic un lucru:de Vineri dimineata ma ciupesc mereu si tot timpul ma trezesc tot aici: mamamamamama cacacaacacaca aawwwwaaa miau hamham.....ce "vis" este acesta?!!Daca mi-a fost dor de copil? Sigur ca mi-a fost ca nu sunt caine:(nu mint ca mi-e frica de Dumnezeu!dar p bune cand ma gandeam ce prefer: sa beau o bere rece cu picioarele in apa calduta de la piscina sau sa schimb un pampers si sa fac un biberon .....hmmm greu de zis!
Si ca sa fie treaba buna uite asa dadaca mea cea mult iubita nu mai poate veni la noi-asta a fost ca un ciocan peste degete...cand te-ai lovit nu stii cum sau ce s-a intamplat si nu simti durere dar apoi te apuca o amorteala si incep sa-ti zvacneasca tamplele(mai mult cred ca te gandesti mama nene ce proasta sunt--asta numai cand e vorba de ciocan)si apoi realizezi aaaaaaaaaaauuuuuuuuuu ce doare---cam asa am simtit eu cand bona a zis ca nu mai vine.....si ieri a plecat si mama:(si mai ce?
Acum 20  de minute eram la mine in sufragerie imbracata intr-o pijama cu inimioare albastre si rosii(haide Steaua!) cu decor la piciorul stang in forma de bebe de 11 luni si ma uitam pe geam la brazii mei pe un fundal sonor care nu poate fi redat in scris-nu gasesc comparatie- si mi-a venit sa rad!! pe bune ce am mai raaass asa tare si mult pana a obosit si Ghe (in sfarsit ca de cand sa trezit la 8 tot incerc sa il adorm )......wow acum e prea liniste  si cred ca imi e dor de el awwww.....ma duc sa il trezesc!what?!!!just kidding!Ma duc sa fumez o tigara si sa imi beau cafeaua rece(nu mah ca asa imi place mie oricum) ca apoi trebuie sa merg sa iau drojdie sa fac mucenici!!

No comments:

Post a Comment