Thursday, February 24, 2011

Pe cai ca se filmeaza!

in sfarsit ....azi plecam---i-am spus sotului meu(cu care m-am casatorit din dragoste)ce ar fi daca am ramane acolo la caldura,ne aruncam pasapoartele in ocean si gata!!El s-a intors frumos spre mine(citea ziare pe internet)si mi-a zis:"Da' de ce sa ne aruncam pasapoartele ca o sa avem nevoie de ele daca nu ne place acolo!"......aham ..tatal copilului meu!!
Copilul meu habar nu are ce se petrece sau daca se petrece ceva--stii ca e bine sa ii zici ce faci ,unde pleci si cand te intorci-daca o vede pe Silvica nu-i mai trebuie nimik....Ea este doamna care ma ajuta cu baiatul 3 zile pe saptamana si careia ii datorez foarte mult--de cand vine ea am putut si io sa merg linistita oriunde si oricat intre 10 dim si 7 seara in zilele de luni ,marti si vineri!Si stiu ca poate va intrebati ce fel de munca fac eu sau daca fac ceva munca --1 an ati stat linistite/i  pentru ca toate femeile sau barbatii care stau acasa cu un copil primesc banuti de la guvern(daca au muncit inainte 900 de ore sau asa ceva)...in mod normal eu sunt agent imobiliar (unul bun mai ales la suflet) si am lucrat din a 5 a zi de cand am venit acasa cu "inamicul public no1"(multumesc sotului meu pentru statuia din bronz pe care mi-a ridicat-o in fata casei)si baiatul meu a venit cu mine la mai multe showinguri,oferte si alte treburi decat poate alti colegi ai mei!Las' ca-i bine ,invata repede!
Nu stiu daca mi-as dori sa fie agent imobiliar-phew sa-mi dati o bila roz---am vorbit ca o mama adevarata---adica cum?! nu stiu cum sa va zic ---limbajul mamelor facute sa fie mame suna altfel--suna foarte enervant si gata--exp: "Mi-a facut febra" ..." azi nu mi-a mancat decat 1 mar"" mi-a vomitat"---
Cel mai bine este sa fie ceva ce isi doreste el sa zicem medic veterinar(avem 4 animale) sau agent imobiliar(in vreo 18 ani o sa am nevoie de asistent)--nu cred ca e bine sa se apuce de constructii(nimik rau in asta)!
Asta cu animalele si alte discutii legate de acest subiect trebuie dezbatute alta data!!aoloeuuu a venit al meu si trebuie sa ma duc sa fac bagajul pentru ca in 4 ore plecam!!!V-am pupat pe gingii!!

2 comments:

  1. Femeie... o, doamne, ce amintiri imi trezesti!!! :)))
    si eu credeam pe-atunci ca-s singura dusa cu pluta... vad acum ca mai sint si alte fimei normale, care nu traiesc doar pentru a se dedica "meseriei" de mama... Mda, stim, nu suna bine, it's OK!

    Felicitari pentru blog! Ar fi fain daca cele ce vor citi ar putea sa se transpuna in pielea ta, hi, hi, hi... Nu merge la toata lumea and again, it's OK!. Pentru celelalte, putine la numar, pentru care viata nu incepe si nu se termina cu primul (sau nu musai) copil, asta e un blog fantastic, ca le ajuta sa inteleaga ca nu-s anormale, e doar... un alt fel de a fi mama :))
    He, he, he... stai sa creasca si sa te intrebe cu naduf "de ce nu poti sa fii si tu ca celelalte mame??" Sa te vad atunci ce-o sa-i zici... lol....
    Prin ce treci tu acum am trecut si eu cu ani in urma si marturisesc ca a fost o vreme cind imi spuneam ca e musai sa fie ceva in neregula cu mine de gindesc asa. dupa care mi-am zis ca asta e si plodura n-are decit sa-si ia un shrink la 30 de ani si sa-i povesteasca ce mama denaturata a avut :)))) Grija mea e sa aiba suficienti bani pina atunci ca sa poata plati shrink-ul in cauza ;)

    No, pe scurt: Felicitari pentru cum te-ai adaptat si tine-o tot asa! e o placere sa-ti citesc blogul si astept noi postari :))

    ReplyDelete