Wednesday, February 9, 2011

Asa....

nu a durat chiar o saptamana pana a adormit iar (ca de atunci nu am mai scris)..... sa fiu sincera nu stiu frate de unde isi iau copii astia mici energie!!!tare as mai vrea si io un boost:)in ultima vreme dupa ce toata lumea merge la nani (a sosit si mama la mine de 3 zile si totul e la fel---o asteptam amandoua pe bona ca pe Mos Craciun:))eu ma uit unde sa plec in vacanta si numar zilele pana la decolare!!!yuuppppyyyy ....ce?!! normal ca nu-i iau cu mine!(mama si baiatul meu raman la mosie)La multi ani!!Azi Gheorghita a facut 10 luni(Multumesc!!stiu ca in gand fetele au zis aawwww la multi ani! sa va traiasca iar baietii au citit si au trecut mai departe ....un prieten bun al meu(cel mai bun prieten "baiat" al meu dupa sotul meu-)se minuna catre sotia lui iubitoare:"auzi dar iar e ziua lui? pai ce e in fiecare luna?Se pare ca asa merge treaba--m-am mai trezit si azi la 8 am facut un Similac dupa care am mers tiptil pana la basement(beci asa cum ii zice mama) sa fumez o tigara si poate inca una dupa ea ...apoi s-a facut 10 --schimbam scutece,10.30 micul dejun---11.00 pana la 1.00 program de voie liber ales,1.00 la 3.00 nani!!aleluiaaaaaa--3.00 lunch si apoi iar joaca pana la 5.30 ca la 6.00 vine cina..... si  apoi nu este baie in fiecare seara(ahhhh da uite am zis-o!!! nu am kef sa ii fac baie in fiecare seara pentru  ca asa zice la carte si nu l-am tras de picioare sau de gat!)pe la 7.30-8.00 inca un shot de Similac si suntem set pentru noapte!!!yupppyyyyy  plz plz plz nuuuuu caca nuuuuuu acuuuuummmmm ahhhhhhhhh ---8.30 suntem set pentru noapte!!ne vedem maine la 8 fara din nou!!

No comments:

Post a Comment