Thursday, February 3, 2011

inainte si dupa

dupa ce?dupa 9 luni de nicee woooow si aaaaaahhh si wooooww ce dragutz........hihihi huhuhu....a sosit si nu este adevarat ca vine cu barza !va zic io sau poate cine stie..... dar la mine nu a venit barza ci doamna doftor:" gata impinge impinge si iar iar si iar si iar"auuuuuuuuuuuu --Felcitari!"
Am vrut sa incep blogul asta mai acum 10 luni( ca atat are baiatul meu)dar nu am avut cand---de 2 zile a racit(prima din viata lui--si acum doarme mai mult= timp pentru mine: am baut 1 pahar plin cu vin,am fumat 2 tigari,am vorbit la telefon 55 de minute si am pus tel la incarcat,am mangaiat cateii si am ales cu ce ma imbrac la botezul de Sambata si am apucat sa incep blogul asta)..O sa o iau cam de la inceput--fac asta pentru prietenele mele(si nu numai) care ma intreaba si acum : awww si cum e??pai uite aici : ia si citeste si plangi cu vorbe!!!O sa va zic exact cum sta treaba: lucruri interesante (nu de genul cat a mancat si cat a cacat) ci : dupa ce vii acasa de la spital esti 3 nu mai esti 2 ---el numarul 3 este acolo sa stea....daaaa?! ce faci? pai hmmmm al meu nu a venit cu instructiuni dar a venit cu "no return ,no refund" policy ---ce sa mai "final sale"!!



PS:Nu ma intelegeti gresit : il iubesc pe Gheorghe(numele lui adevarat jur) dar cine a zis ca ti se schimba viata dupa copil nu a dezvoltat subiectul cat trebuie!!ahhhh s-a trezit!!.....revin..

1 comment: