Tuesday, February 15, 2011

AMR 9

daca pana acum am crezut ca e greu uite ca acum zic si cred ca e si mai greu!!aaa daaa dar e si frumos nu-i asa?zicea mama mea sau nu mai stiu ce mama......este frumos dar mai ales cand doarme!cand era mai mic--lol---cica mai mic:)) bietul are 10 luni--asa....dormea mereu cam asta era programul lui: mancat,kkt,pisat,dormit si bis.....acum de la mancat pana la urmatorul dormiiittt ehhheeee.....
Am si eu o nelamurire : inteleg si io ca trebuie sa vorbesti cu el asa de toate ca asa ii dezvolti una alta-cica asa zice si in carti dar sa fiu a dreq daca nu este aiurea.....este intr-un fel cam cum ai  lasa mesaj pe telefonul cuiva sau vorbesti cu un catel sau o pisica aaaaa sau mai rau sa vorbesti cu florile ----!!aa si mai e ceva vorbirea asta in "baby voice" e cam scary si totusi lumea insista---pe langa vorbire si program de somn avem acum si alte kestii la care trebuie sa fim atenti--ce mancare dam copilului? sa nu ii dai miere pana la un an...sa introduci cate un aliment pe rand la distanta de 3 -5 zile etc.....multe si multe.....nu are voie bere si nici nu stie nici un banc bun inca.....hai sa lasam prostiile astea --noi plecam in vancanta dadadada yuuhuuuuuuuuuu 1 saptamana si nu nu mergem cu baiatul!!am mai zis asta si nu m-am razgandit!!AMR 9---am fost la o prietena care ma intreba daca o sa imi fie dor si cum o sa ma descurc : dor de ce??!!! ca doar nu plec pentru 18 ani !!?cum ma descurc?!! rum&coke si bere rece!!ocean ,nisip !!nani si altea alea---si da mergem noi 2-eu si sotul- si avem o cutie de 48 de prezervative de la COSTCO si nu nu planuim sa ii facem un fratior sau o surioara!!ma keama mama sa ii traduc nu stiu ce film ca poate ma plictiseam!

No comments:

Post a Comment