Thursday, February 3, 2011

Inceputuri.....

e liniste iar....toata lumea doarme...asa...la noi in familie eu sunt frumoasa si sotul meu e desteptul-- a fost destept ca a luat o nevasta frumoasa si....fertila...am incercat de cateva ori si nici macar nu am stat cu picioarele in sus!
Sa trecem peste detalii--trebuie sa fac o paranteza aici(cand vad femei gravide pe strada cu zambetul pe buze imi vine sa ma duc sa le pleznesc---ahh ce gandesti fata??de ce razi?si apoi ma apuca mila : Saraca de ea!)--de fapt sunt femei care sunt facute sa fie mame...asta au vrut mereu ...un sot si copii!!wow nimik gresit dar pe bune vorbesti serios?!!
Nu ar trebui sa ma plang : am avut o sarcina usoara(cine vrea sa ma intrebe ceva legat de asta sa o faca acum pentru ca nu am uitat inca nimik--nu a mers "o sa uiti cand il iei in brate si o sa simti o dragoste bla bla") o nastere usoara si un copil bun !!Dumnezeu m-a iubit mereu!
Prima seara cand am ajuns acasa nu stiam de capul meu--ma asteptau cateii ma asteptau pisicile rufele murdare vasele nespalate si ma astepta o viata noua!!
Sotul:"Plange""De ce"
Eu: "Aud""Nu stiu" Nu am mai avut"
Sotul:"Miroase a ceva"
Eu:"Pe bune?"
El:"Mie mi-e somn!!"
Eu:zzzzzzzzzzzzzz
Gheorghe:waaaaawaaaaawaaaaaa
E dimineata--ce zi este oare?mi s-a udat bluza in dreptul sanilor?Il intreb pe sot: ai dormit fara chiloti?Ma suna o prietena cu SMN(sindromul mamei nebune)"Ti-a venit laptele?"Alaptezi ,nu?La cate ore"ti" se scoala?"Iti"manaca bine?Ce face mititelul??wow stai asa soro!Ce enervant este: cele care au avut sau au copii simt mereu nevoia sa iti zica ceva daca vrei sa asculti bine daca nu sa stii ca e o carte pe care au citit-o ele si este super buna----ihi....mda ok ....dar ce zici despre Shemar Moore??!!!aaa nuuuuu aha aha stiu la 2-3 ore..mda sigur il ragai ---da si trebuie sa ii dai cu penaten si.......alo alo nu te mai aud ....click....Daca aveam kef te sunam eu....asa si dupa cum ziceam nu stiu ce zi era ----eram intr-un film parca in slow motion---si sa fiu a dreq daca nu, tot ce imi venea sa fac era sa plang: baby blues,post partum dep ,viata mea,corpul meu,vinul meu si nu in cele din urma saracul copilul meu!!!

No comments:

Post a Comment