Friday, February 4, 2011

Sa mergem mai departe....

Prima saptamana a fost IAD!In fiecare noapte aceeasi poveste : ma scula si eu incepeam sa disper --"trebuia sa o kem pe mama--o sun! acum!ACUUMMMMM"Sotul meu este mereu mai calm:"Bine sun-o"Eu:pai e 4 dimineata!!El:pai vezi !aaaahhhhhhh Doamne....eram o nebuna nebuna nebuna!!nu pot sa va zic de ce--adika pot ca am citit asa fugar despre baby blues and stuff si stiam ca asta este dar nu puteam sa ma controlez--sa nu intelegeti gresit :NICI UN COPIL NU A FOST RANIT IN DECURSUL CELOR 10 LUNI!--eram eu cu inca 18 kile in plus si parca nu eram eu--L-am intrebat pe al meu a 2 a seara :Tu ce zici ,sunt slaba?!I-am vazut fata zambitoare si i-am auzit glasul--Sigur ca esti !!Esti cea mai!!Off ce bine!!Ma duc sa probez blugii mei de slaba atunci!!NUUUUUUUUUU sa nu faceti asta!!2 zile dupa ce ati nascut este ca si cum nu ati nascut!Blugi "de slaba"(avem toate niste blugi care iti arata formele exact asa cum trebuie pe care ii tinem in dulap pentru ocazii cat de cat speciale!nu?!....atunci io am!)
Asta cu slaba-grasa este ceva foarte interesant:E normal sa te ingrasi cand esti gravida( nu trebuie sa mananci pentru 2 dar daca vrei sa pacalesti pe cineva poti sa zici asta---de fapt poti sa faci ce vrei ca doar esti gravida--da un partz si sa nu-ti para rau!!)dar ce se intampla cu unele fete dupa ce nasc(femei dupa ce nasc suna mai urat)este ca nu mai vor sa slabeasca sau macar sa se mai ingrijeasca!De ce fetelor?!Eu nu sunt o superficiala--dar imi place sa arat bine mereu--nu exagerat de slaba si nici super frumoasa dar sa fiu acolo prezentabila !!pentru ce??pai ma intrebi asta este clar sa te opresti din citit la la randul 3"nebuna nebuna nebuna"Trebuie sa precizez ca sunt tare norocoasa --eu am slabit in 3 luni aproape tot ce am pus pe mine(cam 15kile)ce am facut?cam nimk --dar m-am stresat cu toate cele!!Si mama nu a venit pentru ca eu am fost sigura ca nu am nevoie!GRESIT!!cand mama iti zice :VIN tu ii zici Cu ce companie preferi sa zbori?Chiar daca atunci cand ajunge te bucuri ,e bine dar a 2 a zi vrei sa o faci pachet si sa o trimiti inapoi cu tot cu copil ....."Pai mama e copilul tau!??nu este dar tu nu vezi ca nu e bine asa!mai bine incerci asa!!AAA trebuie sa alaptezi!!nici nu iti dai seama!!Imi dau seama si vreau dar trebuie sa ma lasati in pace!!Aici treaba asta cu alaptatul este o mare kestie:Am fost la control dupa 2 zile si Doamna Doftor mi-a zis ca ar fi bine daca as merge la un BreastFeeding Clinic?! OK--Hai sa vedem--Am ajuns la spital si m-am orientat dupa sunete wwaawaawawaaaa aham aici?!! aha---sa zicem ca erau vreo 10-12 femei intr-o camera toate cu tzatele pe afara si ceva agatat de ele (fete sau baieti) si care vorbeau de mama focului :  "am fost acolo si am mancat usturoi si vai cred ca am avut arsuri si am vrut sa mai cumpar o pereche de pantaloni si apoi a trebuit sa il astept pe John ca era seara lui de adormit copii...etc" Eu eram ca la tenis dar cu tzatza pe afara--nu sunt foarte pudica si niciodata nu am fost --si intr-o secunda s-a facut liniste...au intrat in camera 2 asistente si s-au uitat imprejur si femeile din cerc au plecat capetele si sesiunea a inceput-:Astazi vom vorbi despre san vs formula!!wow astea stiau ca asta e dilema mea-TREBUIE SA ALAPTEZI PENTRU CA ASA TREBUIE TREBUIE TREBUIE TREBUIE !!!!TEET NAZIS!!!TEET NAZIS!!!Inteleg si sunt fata citita si imi dau seama cat de important este pentru copilul  meu si nu numai(alaptatul te ajuta sa slabesti mai repede si iti mai face ceva la uter dar aia nu m-a prea interesat)si acum baga: pai incerc mereu dar nu stiu si nici nu vrea si cred ca nu se satura si ma mai streseaza si mama la telefon mereu si ma enerveaza toata lumea si copilul cand plange si nu mai pot ii zic sotului meu ia-l si arunca-l pe geam!!!ufff --s-au uitat una la alta si la sfarsitul celor 2 ore m-au luat de mana si mi-au zis ca este un grup special in care se discuta post partum deppresion related issues!!Lady io nu am asta si nu mi-as arunca copilul pe geam dar limba noastra este colorata si eu sunt o glumeata !!Ceva pastile de somn ai?Ca tare as mai manca vreo 5 zile  de nani!!Am alaptat daca va intrebati(

si chiar daca nu )va zic ---9 luni am fost Laptaria SA!!Asociatia Pediatrica din Canada recomanda cel putin 6 luni --ei na?!!Imi  dati o insigna?aaahh nu asta e pentru fata aia de la Clinic care avea un copil de 20 de luni(cat vine asta 1 an si 8 luni?!!)pe care il alapta!!wow .....nu are rost sa mai comentez ce cred eu despre asta!
PS1:eu nu judec pe nimeni(nu va simititi lezate fetelor) dar povestesc despre cum vad eu toata treaba asta cu copilul!

PS2:Astazi este Vineri si vine bona!!!YEEEYYY o astept ca pe Mos Craciun!!YEEEYYY din nou cand ma gandesc !!!

No comments:

Post a Comment