Friday, April 29, 2011

La multi ani Dan!!

chiar de "Nunta Nuntilor" La multi ani Dan!!Nu mai are rost sa scriu si io despre asta......Ma rog : Casa de piatra si copii de cauciuc!!Asa e frumos sa urezi la lume....eeee...uite ca nu mai gaseam un moment sa scriu un pic aici pentru ca poate nu va vine sa credeti dar io chiar am muncit zilele astea !!Am muncit munca mea dar pe langa asta am muncit si "second jobul meu"-Gheorghe--incerc sa-l invat sa zica APA asa mi-a zis doftora lui:stii atunci cand el este atent la tine(adika atunci cand eu stau pe scaunul de la birou si el ma invarte)trebuie sa ii repeti niste cuvinte usoare si sa nu il lasi  sau sa ii dai ce iti cere prin semne pana nu iti zice cu vorbe!Bine! Zis si facut!! .....dupa cateva ore bietului copil i se uscasera si lacrimile asa ca i-am dat canutza pana la urma si m-am gandit io mah poate la el "blblolopporkkkoooo" chiar inseamna apa!!
Apropos imi dau o bila roz --am inscris baiatul la inot!Am fost de 3 ori -prima data nu stia ce se intampla si nu a plans delok --a 2 si a 3 a oara cum am ajuns in fata usii de unde il ia instructorul a inceput sa planga si a plans pana cand eu am deschis usa (dupa juma de ora --doar atat dureaza....si lasa ca face plamani!! si nu ,nu i se umfla coitzele!!)Vroiam de fapt sa zic ceva despre o mama cu care am vorbit cat asteptam sa termine inamicul lectia--Tipa asta are 3 copii(nu cred ca mai este toata acolo)--auzi ce zice (zic in romana ca sa nu mai spell check dupa aia):" mama mea nu a fost prea incantata cand i-am zis ca sunt gravida cu al 3 lea" aham.....mda ...bine nu vroiam sa zic despre faptul ca are 3 copii ci despre faptul ca ea cumpara mancare dupa ce ies flyerele la sfarsit de saptamana (mi-a zis ce e on sale la Price Chopper-FreshCo)....si mi-a mai zis ca desi baiatul mijlociu prefera o branzica (Babybell) ea nu poate sa o cumpere decat rar cand e on sale la Costco!sau sa astepte ca uneori o cumpara bunicii(parintii ei)....wow!!Era plina de povesti tipa asta: " cei doi copii mai mari ai mei merg la scoala si atunci cand se intorc le iau lunch bagurile si il chem pe cel mai mic il pun in scaunelul lui de masa si ii dau toate resturile lor--coji de paine resturi de sunca sau branza!!De ce ai vrea sa ai mai mult de 1 copil?!

1 comment:

  1. Cand citesc povesti d'astea, primesc o confirmare ca totusi, ar trebui introdusa eutanasia . Sau macar castrarea.

    ReplyDelete